Ryanair – wyniki badań w obsludze klienta

93% PASAŻERÓW RYANAIR PONOWNIE POLECI RYANAIR

 

62% POLECIAŁO 4 (LUB WIĘCEJ) RAZY W ZESZŁYM ROKU

 

95% UWAŻA, RYANAIR ZAPEWNIA DOSKONAŁY STOSUNEK JAKOŚCI DO CENY

 

Ryanair, jedyne ultra-tanie linie lotnicze w Europie, dziś (29 stycznia) opublikowały wyniki badań obsługi klienta, w których udział wzieło 10 000 pasażerów w 28 krach w Europie.  Z badań wnikło, że 93% pasażerów ponownie poleci Ryanair, 62% poleciało 4 (lub więcej) razy w zeszłym roku, oraz  95% uważa, że Ryanair zapewnia doskonały stosunek jakości do ceny.

 Z badań Ryanair, w których udział wzieło 10 000 pasażerów stwierdzono, że 95% pasażerów powiedziało, że Ryanair oferuje doskonały stosunek jakości do ceny,  93%  pasażerów jest zadowolonych z lotów, które wylądowały o czasie,  87%, którzy wyrazili ogólne zadowolenie, oraz  84% pasażerów potwierdzają, że poleciłoby Ryanair dla  znajoych.

Stephen McNamara z Ryanaira powiedział:

 Ryanair przewiezie w tym roku ponad 80 milionów pasażerów, a to dzięki naszej doskonałej formule najniższych cen, braku dopłat paliwowych, największej ilości punktualnych lotów, najmniejszej ilości anulowanych lotów, najmniejszej liczbie zgubionych bagaży oraz najlepszej obsłudze klienta w Europie.

Ryanair będzie nadal dostarczać najniższe ceny biletów w najwiekszej siatce połączeń Europejskich, zobowiązując się do dalszego zapewniania najlepszej obsługi klienta, co spowodowało 93% pasażerów potwierdzających, że będą latać z Ryanair ponownie.

 

PR

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *