Ryanair – wyniki badań w obsludze klienta
93% PASAŻERÓW RYANAIR PONOWNIE POLECI RYANAIR
62% POLECIAŁO 4 (LUB WIĘCEJ) RAZY W ZESZŁYM ROKU
95% UWAŻA, RYANAIR ZAPEWNIA DOSKONAŁY STOSUNEK JAKOŚCI DO CENY
Ryanair, jedyne ultra-tanie linie lotnicze w Europie, dziś (29 stycznia) opublikowały wyniki badań obsługi klienta, w których udział wzieło 10 000 pasażerów w 28 krach w Europie. Z badań wnikło, że 93% pasażerów ponownie poleci Ryanair, 62% poleciało 4 (lub więcej) razy w zeszłym roku, oraz 95% uważa, że Ryanair zapewnia doskonały stosunek jakości do ceny.
Z badań Ryanair, w których udział wzieło 10 000 pasażerów stwierdzono, że 95% pasażerów powiedziało, że Ryanair oferuje doskonały stosunek jakości do ceny, 93% pasażerów jest zadowolonych z lotów, które wylądowały o czasie, 87%, którzy wyrazili ogólne zadowolenie, oraz 84% pasażerów potwierdzają, że poleciłoby Ryanair dla znajoych.
Stephen McNamara z Ryanaira powiedział:
„Ryanair przewiezie w tym roku ponad 80 milionów pasażerów, a to dzięki naszej doskonałej formule najniższych cen, braku dopłat paliwowych, największej ilości punktualnych lotów, najmniejszej ilości anulowanych lotów, najmniejszej liczbie zgubionych bagaży oraz najlepszej obsłudze klienta w Europie.
Ryanair będzie nadal dostarczać najniższe ceny biletów w najwiekszej siatce połączeń Europejskich, zobowiązując się do dalszego zapewniania najlepszej obsługi klienta, co spowodowało 93% pasażerów potwierdzających, że będą latać z Ryanair ponownie. „
PR