Orbistravel ogłasza upadłość spółki !
Na stronie Orbistravel czytamy:
Czytaj dalejNa stronie Orbistravel czytamy:
Czytaj dalejSNCF i Amadeus udostępniają narzędzie ułatwiające przeprowadzanie międzynarodowych rezerwacji kolejowych dla europejskich biur podróży
Czytaj dalejGrupa Hotelowa Orbis wprowadza nowy model biznesowy. Koncentrując się na swojej podstawowej działalności, jaką jest hotelarstwo, będzie dążyła do tego, by pozostać wyłącznie operatorem hotelowym i dostawcą usług w tym sektorze. Oznacza to stopniowe zmniejszanie liczby posiadanych na własność budynków hotelowych. „Takie rozwiązanie oznacza wiele korzyści dla klientów, firmy i jej akcjonariuszy” – mówi nowy prezes Orbis S.A. Laurent Picheral, który został powołany na to stanowisko 30 czerwca br.
Czytaj dalejSzczegółowy, niezależny sondaż wykazuje, że wyższym dochodom sprzyjają dywersyfikacja źródeł przychodów, komfort realizacji zakupów, automatyzacja oraz kontrola wydatków na marketing.
Czytaj dalejWarszawa, 16 września 2010 r.: Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla globalnej branży turystycznej, prezentuje nowe, przełomowe rozwiązanie do internetowej rezerwacji samochodów, dedykowane firmom działającym w sieci, które wykorzystują technologię Amadeus Cars Plus XML.
Czytaj dalejSą takie miejsca w Polsce, których zazdroszczą nam turyści zza granicy i nie chodzi tu wcale o morze, piękne góry, czy jeziora, a o piękne historyczne zamki i pałace.
Czytaj dalejJakość obsługi klientów, globalizacja, wartość marki i tempo reagowania na potrzeby rynku to cztery główne czynniki wpływające na przyszłość hoteli – oto wnioski z raportu przygotowanego na zlecenie firmy Amadeus
Czytaj dalejPodczas konferencji prasowej firmy Amadeus i Transhotel przedstawiły rozwiązania Amadeus Hotel Store i TOR System Advanced jako innowacyjne narzędzia wspomagające sprzedaż usług hotelowych
Czytaj dalejZ dniem 1-szego września, portal turystyczny Millos.pl uruchomił na swojej stronie nową aplikację mającą wspomóc wyszukiwanie ofert wycieczek. Dzięki Wirtualnej Asystentce Klienci portalu będą mogli w efektywny sposób odnaleźć oferty idealnie dostosowane do ich potrzeb i wymagań oraz uzyskać odpowiedzi na różne pytania.
Czytaj dalejTradycyjny sezon urlopowy za nami, a z nim ogrom przygotowań i pracy, zadowolonych i niezadowolonych klientów. Bogatsi o doświadczenia minionego sezonu powinniśmy umiejętnie przygotować się do następnego, pomocne w tym będą wszelkie szkolenia turystyczne i konferencje.
Czytaj dalej