Lufthansa, największy klient Airbusa wśród linii lotniczych, składa zamówienia na 55 samolotów A350
A350 kluczowym modelem w modernizacji długodystansowej floty Lufthansy.
Czytaj dalejA350 kluczowym modelem w modernizacji długodystansowej floty Lufthansy.
Czytaj dalejWarszawa, 25 lipca 2013 r. – Z badania przeprowadzonego przez AIR FRANCE KLM wynika, że polscy podróżni korzystający z usług francusko-holenderskiego przewoźnika są coraz młodsi. Badanie pokazało również, że stale zwiększa się liczba podróżujących pań. Na krótkich dystansach oferowanych przez AIR FRANCE KLM Polacy najczęściej latają do Paryża, Bordeaux, Malagi, Amsterdamu, Edynburga i Manchesteru. Na trasach międzykontynentalnych najpopularniejsze miasta to Nowy Jork, Meksyk, Los Angeles, Lima, Hawana, Tokio, Singapur, Szanghaj, Toronto oraz Chicago. Badanie potwierdziło, że Polacy lubią podróże, są odważni i ciekawi świata, a od linii lotniczych oczekują produktów i usług skrojonych według ich potrzeb.
Czytaj dalejWyniki easyJet w kwietniu 2013 w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego:
Czytaj dalejMIĘDZYNARODOWE LOTNISKO W DOSZE TRZECI ROK Z RZĘDU OBRONIŁO TYTUŁ NAJLEPSZEGO NA ŚWIECIE LOTNISKA POD WZGLĘDEM USŁUG PREMIUM.
Czytaj dalej16 nowych połączeń / 5 nowych kierunków / Przyśpieszona modernizacja kabin Klasy Biznes.
Czytaj dalejW porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego:
Czytaj dalejRyanair, jedyne ultra-tanie linie lotnicze w Europie, dziś (29 stycznia) opublikowały wyniki badań obsługi klienta, w których udział wzięło 10 000 pasażerów w 28 krach w Europie. Z badań wynikło, że 93% pasażerów ponownie poleci Ryanair, 62% poleciało 4 (lub więcej) razy w zeszłym roku, oraz 95% uważa, że Ryanair zapewnia doskonały stosunek jakości do ceny.
Czytaj dalejOd 24 października Wizz Air wprowadza nowe zasady dotyczące bagażu podręcznego na wszystkich trasach* mające na celu zachęcenie pasażerów do wnoszenia mniejszych bagaży na pokład, co usprawni i przyśpieszy wsiadanie do samolotu.
(* dotyczy wyłącznie lotów obsługiwanych przez Wizz Air Hungary)
W odpowiedzi na niesłabnące zainteresowanie mediów sprawą kampanii marketingowej OLT Express Sp. z o.o., rzekomo „łudząco podobnej” do kampanii PLL LOT S.A., OLT Express Sp. z o.o. czuje się w obowiązku przedstawić swoje stanowisko wobec zarzutów skierowanych także publicznie pod adresem OLT Express Sp. z o.o. przez PLL LOT S.A. w dniu 7 marca 2012 r. o rzekomym:
Czytaj dalejPod hasłem „Pack & Go !” kryje się nie tylko zachęta do spontanicznego wyjazdu, w poszukiwaniu słońca i śniegu w odległych lub bliskich krainach, ale przede wszystkim promocje na przeloty oferowane przez linie lotnicze KLM. Program wystartował 4 stycznia i doskonale wpisuje się w sezon wyprzedaży, który tradycyjnie następuje po świątecznym czasie.
Czytaj dalej