Call center zwiększa udział w obrotach Rainbow Tours

Rainbow Tours oprócz sukcesywnej rozbudowy sieci sprzedaży w postaci salonów własnych nie zapomina i stale poprawia wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center. W okresie od stycznia do października tego roku nastąpił wzrost sprzedaży o około 80 procent w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym z 19 mln. do 35 mln złotych.

Czytaj dalej

Rainbow Tours dba o komfort klientów

W sezonie lato 2012 touroperator przewidział wprowadzenie do globalnego użytku Systemu Tour Guide. Zastosowanie tego rozwiązania w znaczący sposób podniesie poziom świadczonych usług i rozwiąże problem komunikacji między pilotem/przewodnikiem a grupą. To prawdziwy przełom zwłaszcza w obsłudze nieco bardziej licznych grup.

Czytaj dalej

Apel do polskich turystów w Egipcie

W związku z napiętą sytuacją panującą w Egipcie w najbliższych dniach do egipskich kurortów turystycznych, gdzie nadal przebywa kilka tysięcy Polaków, przylecą samoloty biur turystycznych – organizatorów pobytów. W związku z tym Ministerstwo Spraw Zagranicznych apeluje do turystów, którzy dostają od biur oferty wcześniejszego powrotu do Polski, o skorzystanie z tej możliwości. Odrzucenie propozycji biura o powrocie do kraju oznacza wzięcie na siebie pełnej odpowiedzialności za konsekwencje tej decyzji.

Czytaj dalej

Egipt – ostrzeżenie dla obywateli polskich

W związku z aktualną sytuacją w Egipcie, Ministerstwo Spraw Zagranicznych odradza podróżowanie do tego kraju do czasu uspokojenia sytuacji. Osoby podejmujące na własną odpowiedzialność i ryzyko decyzję o wyjeździe do Egiptu powinny uwzględnić wzrastające zagrożenie przestępczością pospolitą, pogarszające się zaopatrzenie oraz utrudnienia komunikacyjne.

Czytaj dalej