e-Travel Forum 2010
MARATON E-TRAVEL
Już ponad 100 osób zgłosiło swój udział w konferencji e-TRAVEL FORUM pod hasłem „Efektywna sprzedaż produktów turystycznych i hotelarskich przez internet w warunkach nasilonej przez kryzys rywalizacji na rynku”. Konferencja odbywać się będzie się w dniach 19-20 stycznia 2010 roku w warszawskim hotelu Mercure Fryderyk Chopin. Uwzględniając wydarzenia towarzyszące to prawdziwy maraton, bo potrwa aż pięć dni! Do spotkania zostało tylko 12 dni.
DZIEŃ Z GOOGLE
W poniedziałek 18 stycznia, odbędą się dwa seminaria organizowane przez Google. Pierwsze seminarium zaprezentuje wyniki badania „Poszukiwanie w internecie, zakup w biurze”. Liczba bezpłatnych miejsc jest ograniczona! Zainteresowanych prosimy o natychmiastowe nadsyłanie zgłoszeń na email biuro@e-travelforum.pl. Uwaga: udział wymaga potwierdzenia pisemnego przez Biuro Organizacyjne. Na drugie seminarium „Miasta, województwa, regiony – skuteczna promocja w internecie” zapraszani są przedstawiciele Regionalnych Organizacji Turystycznych. Zasady zgłoszeń – analogicznie jak wyżej
WYSOKIE PATRONATY
Konferencja e-Travel Forum objęta została patronatami Ministra Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Federacji Regionalnych Organizacji Turystycznych oraz Zrzeszenia Agentów IATA w Polsce. Wysoki poziom merytoryczny zapewniają stali partnerzy konferencji – Travelport GDS i Amadeus Polska. W gronie partnerów jest też Sabre, co powoduje, że na konferencji są przedstawiciele wszystkich najważniejszych GDS-ów. Prezes firmy Amadeus, Ireneusz Marganiec, powiedział: „Jedno jest pewne: bez e-commerce już nie da rady. Automatyzować chcemy wszystko, szybciej dotrzeć do klienta, przekazać mu jak najwięcej informacji, zaoferować najniższą cenę, sprzedać i zarobić. Aby to osiągnąć niezbędna jest zaawansowana technologia, ciągłe inwestowanie w rozwój nowych produktów, innowacje, wizja wyprzedzająca rzeczywistość oraz rzetelne, partnerskie podejście. My jesteśmy gotowi. A Wy?”.
Poznaj naszych Patronów i Partnerów>>
REKOMENDACJE
Dyrektor Travelport GDS, Marcin Pilarski, chwali sobie możliwość wymiany poglądów: „Bardzo się cieszę, że wkrótce spotkamy się na trzeciej już edycji konferencji e-Travel Forum. Jej znaczenie dla branży jest nie do przecenienia: na początku roku gromadzi w jednym miejscu światowych oraz polskich ekspertów i praktyków, dając okazję do zgłębiania złożonej, ale i bardzo ciekawej tematyki dotyczącej sprzedaży usług turystycznych w internecie, poznania trendów i wymiany doświadczeń z innymi. Znakomite źródło inspiracji i poszukiwania dróg rozwoju na nadchodzący rok! A także możliwość spotkania stale rosnącej liczy specjalistów i uczestników branży e-travel w Polsce”
SPOTKAJ EKSPERTÓW, WYLOSUJ NAGRODY
Konferencja e-Travel Forum to już tradycyjnie wyjątkowa okazja do spotkania ekspertów e-commerce. Ale także okazja do zgromadzenia unikatowych materiałów. Podczas konferencji wylosować będzie można egzemplarze najnowszej pozycji Wydawnictwa Difin „Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym” autorstwa Mirosława Nalazka, jednego z naszych panelistów.
SUPER NAGRODA NA SZKOLENIACH I WARSZTATACH GOOGLE ADWORDS
Na zakończenie wydarzenia, w dniach 21 i 22 stycznia, realizowane będą szkolenia z obsługi kampanii w linkach sponsorowanych Google AdWords, a bezpośrednio po nich warsztaty w czasie których uczestnicy będą mogli poznać wiele cennych rad i praktycznych wskazówek ekspertów zajmujących się AdWords zawodowo. Uczestnicy e-Travel Forum 2010 mogą skorzystać z 10% rabatu. A wszyscy mogą wziąć udział w konkursie, w którym do wygarnia jest super atrakcyjna nagroda – quad sportowy Lucky Star SP250-S!
Strona www.e-travelforum.pl zawiera formularz zgłoszenia i niezbędne informacje o programie.