Gość hotelu z własnym asystentem

Polska spółka City Inspire S.A. znana ze stworzenia międzynarodowego portalu PlaceKnow.com a ostatnio rozwiązania e-przewodników dla branży hotelarskiej (www.przewodnikdlahotelu.pl) przygotowała podsumowanie pierwszych 2 miesięcy od wprowadzenia usługi na rynek.

Dla przypomnienie usługa „Przewodnik dla Hotelu” pozwala hotelom i innym obiektom noclegowym na opublikowanie na własnej stronie internetowej spersonalizowanego przewodnika turystycznego dla gości. Aplikacja przewodnika prezentuje zarówno atrakcje turystyczne jak i aktualne wydarzenia kulturalne w promieniu 50 km od hotelu.

W ciągu 2 pierwszych miesięcy od wprowadzenie usługi do sprzedaży, spółka podpisała umowy z 50 obiektami w całej Polsce. Zdecydowanie większym zainteresowaniem usługa cieszy się w miejscowościach turystycznych gdzie goście hotelowi spędzają wolny czas zwiedzając okolice. Większość klientów, bo aż 68% stanowią hotele 3-5 gwiazdkowe w dużych miastach.

Wraz z rozwojem sprzedaży spółka rozbudowuje swoją aplikację o nowe funkcjonalności. Obecnie gość hotelu ma możliwość zapoznania się z ofertą turystyczną okolicy nie tylko na komputerze ale także na swoim smartfonie.

Bardzo istotne  jest stałe doskonalenie produktu oraz słuchanie zdania klientów..” – opowiada Łukasz Sobański, prezes spółki City Inspire S.A. – „..dlatego w najbliższych miesiącach planujemy dodanie użytecznej funkcjonalności asystenta pobytu. Sam pomysł wyszedł od naszych klientów, opowiadających nam o doświadczeniu swoich gości„.

Założeniem asystenta pobytu będzie umożliwienie gościom hotelowym zaplanowania pobytu bezpośrednio na stronie internetowej obiektu, a następnie pobranie przygotowanego planu zwiedzania na smartfon lub nawigację.

Usługa oraz plany rozwoju spotkały się z dużym zainteresowaniem hoteli w Polsce, do grona klientów aplikacji należą takie obiekty jak Zamek Rynk ****, Hotel Klimczok **** w Krakowie czy Hotel Faltom **** z Trójmiasta.

Opinie klientów usługi:

„Przewodnik okazał się dla nas także cennym źródłem informacji o Gościach – w ramach comiesięcznych raportów przekazywanych przez firmę dostarczającą przewodnik – mamy możliwość zaobserwowania jakimi rodzajami atrakcji czy też wydarzeniami kulturalnymi są oni zainteresowani oraz spersonalizować naszą codzienną ofertę…”

Dagmara Plata-Alf

General manager, arthotel Castle Inn w Warszawie

„Goście są bardzo zadowoleni, że mają taki łatwy dostęp do informacji o terenie”

Anna Szymańska

Specjalista ds. Marketingu, Hotel SPA Faltom Gdynia Rumia****

Spółka nie chcę ograniczać swojej usługi jedynie do branży hotelarskiej, choć od tej zaczęła. Już wkrótce firma zaprezentuje swoją usługę asystenta przygotowaną dla polskich przewoźników autokarowych i lotniczych.

Http://przewodnik-dla-hotelu.pl

YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BWoCHkPNkLc

 

PR

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *