VI Kongres Krajoznawstwa Polskiego – Olsztyn 2010 pod patronatem Unii Europejskiej

Trwają już ostatnie przygotowania do VI Kongresu Krajoznawstwa Polskiego.Odbędzie się on w dniach 9-12 września 2010 roku, w stolicy Warmii i Mazur -Olsztynie, pod hasłem „Polska w europejskiej rodzinie. Przenikanie kultur,idei, wartości. Powinności krajoznawców”. Organizatorami VI Kongresu są:Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego i Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

Czytaj dalej

e-TRAVEL FORUM 2010 Międzynarodowa Konferencja

W ślad za sukcesami poprzednich edycji, rusza kolejna Międzynarodowa Konferencja
e-TRAVEL FORUM, która będzie miała miejsce w Warszawie w dniach 19-22 stycznia 2010 roku. Tematem przewodnim trzeciej edycji jest „Efektywna sprzedaż produktów turystycznych i hotelarskich przez internet w warunkach nasilonej przez kryzys rywalizacji na rynku”. Konferencja adresowana jest do menedżerów hoteli, biur podróży, portali internetowych, linii lotniczych, przewoźników kolejowych, autobusowych, promowych, a także reprezentantów uczelni oraz firm ubezpieczeniowych i consultingowych. Wysoka poziom merytoryczny zapewniają stali partnerzy konferencji – Amadeus Polska i Travelport GDS.

Czytaj dalej

Podsumowanie II Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych

W dniach 4 – 6 listopada 2009 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie odbyła się druga edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2009. W tym wyjątkowym i jedynym spotkaniu poświęconym wyłącznie branży hotelarskiej wzięło udział 110 wystawców, prezentując wszystko to, co niezbędne w zaprojektowaniu przestrzeni hotelowych. Istotnym atutem tej imprezy był jej biznesowy charakter i wyłącznie branżowi odbiorcy. Targi odwiedziło ponad 3000 właścicieli i menadżerów obiektów noclegowych, architektów i projektantów wnętrz oraz inwestorów.

Czytaj dalej

Aktywna promocja turystyki aktywnej

Międzynarodowe Targi Poznańskie w dniach 21-22 października 2009 roku, podczas największych w Polsce targów turystycznych Tour Salon, będą promować polską turystykę aktywną. Polscy przedsiębiorcy będą mieli niepowtarzalną okazję zaprezentowania swojej oferty touroperatorom z całego świata podczas specjalnie zaaranżowanych spotkań i pokazać zagranicy nieznane oblicze polskiej turystyki. Wszystko w ramach nowatorskiego projektu Discover Poland.

Czytaj dalej

E-marketing turystyczny wyznaczy liderów branży

Trzy pierwsze, najczęściej kupowane usługi turystyczne w Polsce to: zakwaterowanie w hotelach, noclegi w domach wypoczynkowych oraz bilety i usługi kolejowe. Jednak w porównaniu do pozostałych krajów europejskich wartość polskiego rynku e-turystyki jest niewielka. Nie oznacza to jednak, że nie warto inwestować w promocję w Internecie. Światowe trendy pokazują, że wraz z przyrostem liczby internautów w Polsce będzie rosnąć także liczba transakcji turystycznych w sieci.

Czytaj dalej

Międzynarodowa konferencja pt.: „Granice, ruch osobowy i integracja w Europie Bałtyckiej”

Lokalne organizacje turystyczne na Mierzei Wiślanej rozsławiają walory swego regionu, ale też starają się o zacieśnianie współpracy międzynarodowej. Promocji kontaktów z innymi państwami służą, odbywające się od ośmiu lat, Krynickie Spotkania Turystyczne. Tegoroczne, dziewiąte już z kolei, zaplanowano na ostatni weekend maja, w Krynicy Morskiej.

Czytaj dalej