Sklep Mojkubek.pl – stwórz własny kubek ze zdjęciem
Mojkubek.pl – doskonały pomysł na prezent, wyraź siebie i daj ukochanej osobie! Mojkubek.pl to sklep oferujący możliwość zakupu kubka z
Czytaj dalejMojkubek.pl – doskonały pomysł na prezent, wyraź siebie i daj ukochanej osobie! Mojkubek.pl to sklep oferujący możliwość zakupu kubka z
Czytaj dalejZapraszamy na zakupy do Giglio Store – outlet największych projektantów. Giglio store to istniejący od trzech generacji prawdziwy włoski outlet
Czytaj dalejPixmania.com to jeden z największych sklepów internetowych. Pixmania działa obecnie w 26 krajach i może się poszczycić aż 6 milionami
Czytaj dalejPIXmania to firma powstała w 2000 roku, jest ona dzisiaj największym europejskim sklepem elektroniki użytkowej w Internecie. PIXmania zawdzięcza swój
Czytaj dalejOd początku dwudziestego pierwszego wieku w Polsce udział sieci wielkopowierzchniowych w handlu ogółem umacnia się i narasta. Małe sklepy wydaja się być tutaj schodzące zupełnie w niszę, większość ludzi bowiem robi zakupy w wielkich sklepach. Jednak super i hiper marketom przybyła ostatnio konkurencja handlowa w postaci rosnącego również handlu w internecie. Tym niemniej handel w dużych sklepach, najczęściej sieciowych, trzyma się doskonale. Każdy z tych sposobów handlu, przez internet i w sklepach wielkopowierzchniowych ma bowiem swoja specyfikę i specjalizację. Sklepy internetowe skupiają się na: książkach, wydawnictwach, elektronice, AGD, RTV, kosmetykach, odzieży. Wielkie sklepy natomiast są bezkonkurencyjne w handlu artykułami spożywczymi, narzędziami, ogrodnictwem. Oczywiście są duże sklepy bezpośrednio konkurujące np. w elektronice, AGD i RTV, ale główną siłę przebicia mają supermarkety i hipermarkety spożywcze. Siła handlu sieci handlowych w wielkich sklepach bierze się z tego że dystrybucja prowadzona tym sposobem jest, w przeliczeniu na jednostkę towaru, najtańsza. W rezultacie w supermarkecie mamy najniższe na rynku ceny artykułów o małej wartości, w tym prawie całej spożywki.
Czytaj dalejRozprzestrzenianie się sklepów internetowych jest bardzo dynamiczne od kilku lat. Osiągają one już znaczną dynamikę sprzedaży aniżeli tradycyjne sklepy. Czynnikami
Czytaj dalej