Kilka słów o Mazury AirShow 2015

Za nami 17-sta edycja Mazury AirShow, imprezy lotniczej odbywającej się na lądzie, wodzie i w powietrzu. Pokazy w strefie jeziora Niegocin oraz na Lotnisku Kętrzyn Wilamowo to jedna z nielicznych okazji do obejrzenia popisów pilotów w powietrzu lub obejrzenia na wystawie statycznej szeregu ciekawych konstrukcji lotniczych, w tym wodnosamolotów pływakowych i latającej łodzi SeeMax, śmigłowców, wiatrakowców i wielu, wielu innych statków powietrznych…

Czytaj dalej

Warmia i Mazury chce przyciągnąć nowych inwestorów (Centrum Prasowe PAP)

Trwa kampania informacyjno-promocyjna w ramach projektu „Warmia i Mazury Pro-Invest 2015”. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku regionu jako przyjaznego inwestycjom oraz prezentacja atutów gospodarczych województwa. Istotnym elementem tej promocji była dwudniowa wizyta przedstawicieli mediów ogólnopolskich w regionie.

Czytaj dalej

Wyzwania nowych samorządowców: co z tym wizerunkiem?

Wśród wyzwań stojących przed nowymi włodarzami samorządowymi, ważną rolę odgrywa kwestia zadbania o wizerunek reprezentowanego miasta lub regionu. Coraz popularniejsze zaczyna być budowanie wielopodmiotowych koalicji promujących miejsca oraz kreowanie ambasadorów działających na ich korzyść. Aż 30% Polaków uważa, że w tej roli sprawdzają się najlepiej lokalni mieszkańcy ? wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie agencji VMG.

Czytaj dalej