Creative Tension – czyli jak budować Markę Polski?

W ciągu sześciu dni ponad 115 000 Polaków oddało głos na sprężynę, która najbardziej przypadła im do gustu. Celem prowadzonej kampanii nie jest wyłącznie wybór logo, lecz przedstawienie całej idei budowania Marki Polska, wyrażonej w Creative Tension, stworzonej przez brytyjskiego guru od brandingu – Wallego Olinsa. Nowe logo zostało zakupione przez polskich przedsiębiorców i zostanie nieodpłatnie przekazane na rzecz Skarbu Państwa. Głosowanie na stronie www.logodlapolski.pl potrwa do 28 października.

Czytaj dalej

Przez czerwony wir – Piotr Kościński

Franciszek Cybulski jest Polakiem, który trafia z sowieckiej Ukrainy do Polski i podejmuje służbę w strukturach polskiego wywiadu. Po ataku

Czytaj dalej

Wielka Czarna Mapa 2013. Wakacyjny konkurs fotograficzny dla miłośników książek i e-booków

Wydawnictwo Czarne i firma Virtualo zapraszają do aktywnego udziału w letnim projekcie pasjonatów tradycyjnej lektury, jak również książek elektronicznych. Organizatorzy akcji czekają na zdjęcia z książkami i e-bookami prezentującymi tytuły wydawnictwa Czarne, wykonane w dowolnych miejscach Polski i całego świata.

Czytaj dalej