Dlaczego warto założyć sklep internetowy?
Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na wejście do branży e-commerce. Sklepów internetowych przybywa, a odbiorcy coraz częściej decydują się na
Czytaj dalejCoraz więcej przedsiębiorców decyduje się na wejście do branży e-commerce. Sklepów internetowych przybywa, a odbiorcy coraz częściej decydują się na
Czytaj dalejDzisiejsze czasy są całkowicie zdominowane przez Internet. Codziennie miliony użytkowników łączą się do sieci aby rozmawiać, pisać, bądź nawiązywać inne
Czytaj dalejStały wzrost rynku e-commerce i niskie koszty wstępne zachęcają do założenia własnego sklepu online. Jeśli Twoim pomysłem na biznes ma
Czytaj dalejNa półki księgarskie trafiła książka Aleksandry Jagodzińskiej „Lider własnego życia”. Jest to poradnik dla osób zajmujących się lub chcących zajmować
Czytaj dalejObecnie coraz więcej firm musi być mocno konkurencyjna w stosunku do podobnych firm. Na czym polega ta konkurencyjność? W wielu przypadkach na oferowaniu niższych cen w połączeniu z agresywnymi modelami sprzedaży. Do tego wszystkiego potrzebny jest znakomicie wyszkolony zespół sprzedawców, którzy łatwo adaptują się do wszelkich nowo wprowadzanych zmian.
Czytaj dalejDokładnie dobrana i zaplanowana technika sprzedaży jest sposobem na osiągnięcie dużego zysku dla firmy. Ważne jest, aby osoby, które zajmują
Czytaj dalejCelem każdego handlowca powinny być zarówno zdobywanie klientów, jak również budowanie z nimi trwałych relacji i staranie się o to,
Czytaj dalejDobry handlowiec powinien umieć nawiązywać kontakt, który będzie się opierał na zaufaniu i wiarygodności, budowaniu oraz utrzymywani długofalowych relacji z
Czytaj dalejKażde przedsiębiorstwo nastawione jest na sprzedaż swoich produktów lub usług. Niezależnie od tego jak firma prosperuje należy zdawać sobie sprawę
Czytaj dalejPromocje dystrybucji to bogaty zestaw krótkookresowych bodźców mających na celu zwiększenie sprzedaży produktu albo usługi. Do narzędzi promocyjnych zaliczyć można:
Czytaj dalej