Dla tych, którzy wody się nie boją

Lato to sezon sportów wodnych. Przez cały rok marzymy, by wsiąść do łódki i chwycić za wiosło. Pragniemy wody, słońca i widoku skrzącej się tafli jeziora. Linia Water, marki Columbia Sportswear, to idealny partner m.in. w żeglarstwie, raftingu i windsurfingu. Pozwoli Ci cieszyć się słońcem i wodą bez ograniczeń. Innowacyjne technologie, takie jak Omni-Shield czy Omni-Shade, obecne w całej kolekcji, to odpowiedź na potrzeby zarówno zapalonych pasjonatów, jak i okazjonalnych amatorów sportów wodnych.

Czytaj dalej

COLUMBIA OMNI-SHADE Rewolucja w ochronie skóry

Naukowcy oceniają, że gdyby człowiek całkowicie izolował się od słońca, pierwsze zmarszczki pojawiłyby się dopiero po 60. roku życia! Oczywiście dążenie do takiej sytuacji w imię gładkiej skóry jest utopią. Dlatego wychodząc z domu, w trosce o skórę smarujemy odkryte części ciała kremami z filtrami przeciwko promieniom UVB i UVA. Nie zdajemy sobie jednak sprawy
z tego, że te ostatnie przenikają także przez ubranie. To dlatego Columbia Sportswear stworzyła rewolucyjną technologie Omni-Shade, którą wykorzystuje w swojej kolekcji ubrań Wiosna-Lato 2010. Wybierając koszulki, sukienki, bluzki czy spodnie Omni-Shade mamy pewność, że nasza skóra jest skutecznie chroniona.

Czytaj dalej

Plecak Columbia Mobex – Jak namiot Iglo!

Wydawałoby się, że plecak to tak prosty przedmiot, że w kwestii wzornictwa nie daje zbyt wielkiego pola do popisu. Projektanci z firmy Columbia udowadniają, że jest inaczej. Inspirując się konstrukcją namiotu typu „iglo” stworzyli plecak do biegania, nordic walkingu lub jazdy na rowerze o niezwykłej wprost lekkości. Zachowuje on swój kształt nawet kiedy jest zupełnie pusty. Wyposażony jest w system wewnętrznych przegródek, bezpieczne kieszenie, pas biodrowy z kieszeniami zamykanymi na suwak po jednej i uchwytem na bidon po drugiej stronie. Posiada również kieszeń na bukłak z wyjściem dla rurki, którą można wpleść w pas naramienny. Wyjątkowy design Mobex`a doceniło jury konkursu OutDoor Industry Award przyznając mu 1-szą nagrodę.

Czytaj dalej

Ravenous – twoje drapieżne buty

Wyobraź sobie letni poranek w lesie. Jedyne co teraz pragniesz robić to biec przed siebie. Możesz zapomnieć o wydeptanych ścieżkach. Biegnij jak prawdziwy drapieżca – po kamieniach, skałach, przeskakuj wąskie strumyki. W butach do biegania w terenie Ravenous z kolekcji Wiosna 2010 marki Columbia Sportswear nie musisz się już ograniczać. Zastosowane w nich innowacyjne technologie zapewnią wygodę oraz pełne dopasowanie i stabilność stopy nawet w trudnym terenie. Biegając w nich nie będziesz chciała się zatrzymać.

Czytaj dalej

Hill & Knowlton dla Marki Columbia Sportswear

Od 1 marca 2010 roku marka Columbia Sportswear współpracuje w Polsce z międzynarodową agencją public relation – Hill & Knowlton. Agencja odpowiada za całość działań public relations związanych z budowaniem wizerunku marki na polskim rynku, w tym również za współpracę ze stylistami i użyczanie produktów do testów. Agencja poprowadzi również showroom marki Columbia Sportswear. Osobami obsługującymi markę ze strony agencji Hill & Knowlton są 
Magdalena Grabala (Account Manager) oraz Aleksandra Dojnia
(Junior Account Executive). To do nich należy kierować pytania dotyczące zarówno produktów jak i samej marki Columbia Sportswear.

Czytaj dalej

O nowoczesnych dodatkach rowerowych

Technika rozprzestrzeniła się już na wszystkie chyba dziedziny życia. Każdego dnia wprowadzane są na rynek urządzenia, które same sprzątają mieszkania; koszulki, wychwytujące sygnał WiFi; a także – ku uciesze domowników – roślinki, na których można wyhodować pieniądze. Gadżety pojawiły się i na rynku rowerowym.

Czytaj dalej

Rowerowa moda na jesień

Sezon rowerowy w pełni już się rozwinął, ale chociaż lato dobiega końca, warto kontynuować zdrowe nawyki, które wyrobiło się podczas wakacji i nie rezygnować z aktywnego trybu życia i przejażdżek rowerem. Trzeba pamiętać jednak o zaopatrzeniu się w odpowiedni na rower i jesienną aurę strój. Co producenci przygotowali dla aktywnych?

Czytaj dalej