Brukselska odsłona kampanii informacyjno-promocyjnej Marki Lubelskie
12 grudnia br. w Domu Polski Wschodniej w Brukseli odbyło się wydarzenie promocyjne realizowane w związku z kampanią wizerunkową Marki Lubelskie.
Czytaj dalej12 grudnia br. w Domu Polski Wschodniej w Brukseli odbyło się wydarzenie promocyjne realizowane w związku z kampanią wizerunkową Marki Lubelskie.
Czytaj dalejO potencjale i kierunkach dalszego rozwoju projektu Marka Lubelskie i marki województwa lubelskiego oraz o efekcie miejsca pochodzenia i wynikach ogólnopolskich badań marketingowych poświęconych temu zjawisku dyskutowano w trakcie konferencji „Marka Lubelskie narzędziem rozwoju regionu”, którą zrealizowano na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego.
Czytaj dalejMarka Lubelskie to inicjatywa Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego zainaugurowana w 2007 roku. Celem projektu jest wspieranie rodzimych przedsiębiorców oraz promowanie renomowanych produktów i usług wytwarzanych na obszarze Lubelszczyzny.
Czytaj dalejJuż 1 grudnia na dziedzińcu Zamku Lubelskiego nastąpi kolejna odsłona kampanii informacyjno – promocyjnej Marki Lubelskie. W samym sercu historycznej twierdzy odbędzie się prestiżowa konferencja ujawniająca sekret jakości lubelskich produktów.
Czytaj dalejJeszcze chwila i zjawi się u nas królowa śniegu – zima. Już najwyższy czas, by uzbroić nasze pociechy w ciepłe czapki, wzorzyste szale oraz buty, którym nie straszny śnieg i lód. Kanadyjska marka Sorel, przygotowała z tej okazji wyjątkową kolekcję obuwia, która zadowoli nawet najbardziej wymagających małych fashionistów i ich troskliwe Mamy. Prosto z mroźnego Quebec, na ulice polskich miast – nowa kolekcja dziecięca Sorel na jesień i zimę 2010.
Czytaj dalejWeekendowy wypad do Europy – to pomysł, który na jesieni często przychodzi nam do głowy. Czy jednak wiemy, ile to naprawdę kosztuje? Odpowiedź znajdziemy w raporcie przygotowanym przez najpopularniejszy serwis turystyczny w Polsce – eSKY.pl
Czytaj dalejJeśli nawet konkurencja poleca eSKY.pl to nie ma wątpliwości, że musi być najlepszym Internetowym Centrum Podróży w Polsce. Na stronie Aero.pl należącej do konkurencyjnego serwisu turystycznego Travelplanet klienci znajdą jedyny właściwy numer, pod jaki należy dzwonić w sprawie swoich podróży. 801 420 303 – czyli na Infolinię eSKY.pl.
Czytaj dalejSą miejsca, które na półmetku jesieni przywitają nas idealną pogodą, ciepłym powietrzem, pustą plażą i wspaniałymi widokami, których nie zasłonią nam inni turyści. Październik to często ostatni moment, aby przed nadejściem zimy nacieszyć się słońcem i kąpielami w ciepłym morzu.
Czytaj dalejSieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) pomaga rocznie ponad 60.000 konsumentów w całej Europie. Najczęstszym tematem skarg na zagraniczne firmy są: brak dostawy towaru zakupionego przez Internet lub jego niezgodność z umową, łamanie praw pasażerów linii lotniczych, nieuczciwe praktyki serwisów sprzedających bilety (na mecze, wydarzenia kulturalne), zagubienie bagażu przez przewoźnika, problemy z zakwaterowaniem, oszustwa firm timesharingowych. Sieć ECC-Net opublikowała właśnie raport z 5-lecia swojej działalności.
Czytaj dalejSieć Europejskich Centrów Konsumenckich opublikowała dziś szósty z kolei Raport „The European Online Marketplace: Consumer Complaints 2008-2009”, prezentujący problemy, z jakimi najczęściej mają do czynienia konsumenci, dokonujący zakupów produktów i usług za granicą za pośrednictwem Internetu. Jak wynika z Raportu, aż 42% (2008 r.) i odpowiednio 55% (2009 r.) wszystkich skarg, które trafiły do Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich, dotyczyło handlu internetowego.
Czytaj dalej