Sekret jakości lubelskich produktów ujawniony na Zamku Lubelskim!

O potencjale i kierunkach dalszego rozwoju projektu Marka Lubelskie i marki województwa lubelskiego oraz o efekcie miejsca pochodzenia i wynikach ogólnopolskich badań marketingowych poświęconych temu zjawisku dyskutowano w trakcie konferencji „Marka Lubelskie narzędziem rozwoju regionu”, którą zrealizowano na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego.

Czytaj dalej

Marka Lubelskie – kluczowym narzędziem promocji gospodarczej regionu!

Marka Lubelskie to inicjatywa Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego zainaugurowana w 2007 roku. Celem projektu jest wspieranie rodzimych przedsiębiorców oraz promowanie renomowanych produktów i usług wytwarzanych na obszarze Lubelszczyzny.

Czytaj dalej

Kolekcja dziecięca Sorel na jesień i zima 2010

Jeszcze chwila i zjawi się u nas królowa śniegu – zima. Już najwyższy czas, by uzbroić nasze pociechy w ciepłe czapki, wzorzyste szale oraz buty, którym nie straszny śnieg i lód. Kanadyjska marka Sorel, przygotowała z tej okazji wyjątkową kolekcję obuwia, która zadowoli nawet najbardziej wymagających małych fashionistów i ich troskliwe Mamy. Prosto z mroźnego Quebec, na ulice polskich miast – nowa kolekcja dziecięca Sorel na jesień i zimę 2010.

Czytaj dalej

Nawet konkurencja poleca eSKY.pl!

Jeśli nawet konkurencja poleca eSKY.pl to nie ma wątpliwości, że musi być najlepszym Internetowym Centrum Podróży w Polsce. Na stronie Aero.pl należącej do konkurencyjnego serwisu turystycznego Travelplanet klienci znajdą jedyny właściwy numer, pod jaki należy dzwonić w sprawie swoich podróży. 801 420 303 – czyli na Infolinię eSKY.pl.

Czytaj dalej

Najczęstsze problemy europejskich konsumentów – Raport Sieci ECC-Net

Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) pomaga rocznie ponad 60.000 konsumentów w całej Europie. Najczęstszym tematem skarg na zagraniczne firmy są: brak dostawy towaru zakupionego przez Internet lub jego niezgodność z umową, łamanie praw pasażerów linii lotniczych, nieuczciwe praktyki serwisów sprzedających bilety (na mecze, wydarzenia kulturalne), zagubienie bagażu przez przewoźnika, problemy z zakwaterowaniem, oszustwa firm timesharingowych. Sieć ECC-Net opublikowała właśnie raport z 5-lecia swojej działalności.

Czytaj dalej

Skargi na zakupy w Internecie – wiele problemów pozostaje nierozwiązanych

Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich opublikowała dziś szósty z kolei Raport „The European Online Marketplace: Consumer Complaints 2008-2009”, prezentujący problemy, z jakimi najczęściej mają do czynienia konsumenci, dokonujący zakupów produktów i usług za granicą za pośrednictwem Internetu. Jak wynika z Raportu, aż 42% (2008 r.) i odpowiednio 55% (2009 r.) wszystkich skarg, które trafiły do Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich, dotyczyło handlu internetowego.

Czytaj dalej