Merrell w plenerze i na Facebooku
Let’s Get Outside. Szlaki turystyczne, wycieczki piesze czy rowerowe. Góry, wyżyny, niziny, jeziora, morza – w Polsce i na świecie. Merrell, producent obuwia outdorowego, promuje aktywny styl życia nie tylko w plenerze, ale także na Facebooku. Otwiera profil „Let’s Get Outside”, który ma zachęcać użytkowników do spędzania czasu na świeżym powietrzu.
Głównym celem marki Merrell jest promowanie aktywnego stylu życia. Za pomocą profilu na Facebooku marka Merrell chce razem z użytkownikami odkrywać i pokazywać ciekawe miejsca w Polsce i na świecie, niezależnie od temperatury i pory roku. Chce zachęcać do spacerów, wycieczek rowerowych, uprawiania biegów, nordic walking czy trekkingu oraz innych sportów, w tym wyczynowych czy wodnych. Na profilu Let’s Get Outside znajdą się informacje o miejscach polecanych przez markę Merrell i użytkowników. Oprócz tego będzie można podzielić się swoimi odkryciami i ulubionymi trasami, bądź pochwalić planami i osiągnięciami.
Od 1981 roku firma Merrell zapewnia wysokiej jakości obuwie wszystkim entuzjastom aktywnego wypoczynku. W jej ofercie jest obuwie typowo wyczynowe, jak i modele znakomicie wpisujące się w krajobraz miejski. Od niedawna oferta rozszerzyła się o odzież i akcesoria. Wszystkie produkty marki Merrell wykonane są z najlepszej jakości materiałów i z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii.
Profil marki Merrell: Let’s Get Outside – przyłącz się do nas i ruszajmy razem w świat przygody.
Źródło: PR