Nowa formuła targów turystycznych zaczyna się w Ostródzie
ARENA TOURISM POLAND
25-27 września 2014 r.
Druga odsłona Targów Turystycznych Arena Tourism Poland odbędzie się w dniach 25-27 września 2014 r. w Centrum Targowo – Konferencyjnym Arena Ostróda, czyli w zagłębiu polskiego rynku turystycznego – w woj. warmińsko – mazurskim. Głównym celem wydarzenia jest promocja walorów turystycznych regionu, tak w kraju, jak i na świecie, a w tym bogatej oferty atrakcji turystycznych i podmiotów oferujących wysokiej jakości usługi. Patronat nad wydarzeniem objęli: Polska Organizacja Turystyczna, Warmińsko Mazurska Organizacja Turystyczna oraz Marszałek Województwa Warmińsko – Mazurskiego.
Targi Arena Tourism Poland odwiedzą profesjonaliści zainteresowani szeroką ofertą turystyczną regionu: touroperatorzy, reprezentanci branży MICE, INCENTIVE TRAVEL, PCO, a w tym event managerowie, przedstawiciele firm świadczących usługi marketingowe oraz public relations, z kraju, jak i z ciekawych rynków zagranicznych, m.in. z Europy Wschodniej oraz Skandynawii.
Już podczas ubiegłorocznej edycji Arena Tourism Poland organizatorom udało się stworzyć niezwykłe miejsce spotkań branży turystycznej. Goście z Niemiec, Białorusi, Czech i Rosji wzięli udział w dwóch podróżach studyjnych w woj. warmińsko-mazurskim oraz pomorskim. Mieli także okazję spotkać się z przedstawicielami branży turystycznej w Polsce. Spotkania były owocne, dlatego po raz drugi w Arenie Ostróda zostanie stworzona specjalna strefa dla profesjonalnych kupujących.
– Bardzo się cieszę, że turystyczne targi, Arena Tourism Poland, zostały zorganizowane w regionie, który z turystyką związany jest od zawsze. Najważniejsze dla mnie, dla Hotelu Anders, było zaproszenie Hosted Buyersów z Polski i krajów ościennych, dzięki którym pobyt na targach miał sens, a spotkania z nimi były owocne – mówi Daniel Błaszkiewicz, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Hotel ANDERS. – Dzięki właśnie organizacji targów na Mazurach, w gronie Hosted Buyersów znalazły się osoby i firmy, które konkretnie zainteresowane są tym regionem i praktycznie organizują tutaj swoje spotkania, wyjazdy turystyczne, biznesowe. Właśnie na Mazury. Mieliśmy szansę nie tylko mówić o swoich możliwościach i o regionie, ale też go pokazać. To było esencją targów i myślę, że ten kierunek powinien być rozwijany w przyszłości.
W tym roku spotkania w formule B2B odbywać się będą podczas pierwszego dnia targów w ramach Arena Business Meeting.
– Bogate wsparcie branżowe gości z rynku wschodniego oraz skandynawskiego to bez wątpienia jeden z największych atutów wydarzenia – mówi Barbara Zajączkiewicz, Manager Projektu. – Nasz kolejny atut to lokalizacja imprezy w malowniczym miejscu Polski – na Mazurach, będących wspaniałą scenerią do połączenia biznesu z rekreacją. Dlatego zaprosimy naszych gości do udziału w podróży studyjnej i jesteśmy przekonani, że sprzyjać to będzie integracji branży na europejskim poziomie.
Bogaty program wydarzeń
Arena Tourism Poland to także niezwykle bogaty program wydarzeń towarzyszących. Codziennie na przestrzeni konferencyjno – szkoleniowej odbywać się będą wykłady, szkolenia specjalistyczne, a na scenie głównej – pokazy i występy artystyczne. Każdego dnia targów Arena Tourism Poland do dyspozycji wystawców oddany zostanie także Speaker’s Corner.
– Będzie to specjalna strefa prezentacji i promocji, w której każdy z wystawców w formie piętnastominutowych paneli będzie mógł zaprezentować swoją firmę, markę, usługi lub ofertę – wyjaśnia Barbara Zajączkiewicz. – Zwiedzającym zaproponujemy szereg atrakcji dodatkowych, wśród których nie zabraknie też konkursów z nagrodami czy specjalistycznych pokazów.
Wyjątkowy obiekt w wyjątkowym miejscu
Targi odbędą się w nowoczesnym Centrum Targowo – Konferencyjnym Warmii i Mazur – Arena Ostróda. Obiekt dysponuje ponad 27 000 m kw. powierzchni przeznaczonej na organizację targów, kongresów, konferencji oraz różnego typu eventów. Sześć komfortowych sal konferencyjnych i liczne możliwości aranżacji przestrzeni pozwalają na zorganizowanie konferencji liczącej od kilkunastu do nawet 1200 uczestników. Goście mają do dyspozycji darmowy parking liczący 1200 miejsc, a także restaurację mogącą pomieścić nawet 800 osób. Obiekt wystawienniczy położony jest w otoczeniu mazurskich jezior i hoteli o wysokim standardzie.
Aktualnie trwa rozbudowa obiektu, dlatego w przyszłym roku będziemy mogli zaprosić Państwa do największego w Polsce Wschodniej centrum targowo – konferencyjnego, które udostępniać będzie ponad 50 000 m kw. powierzchni. Rozbudowa umożliwi organizowanie nowych imprez targowych na najwyższym poziomie.
Szczegółowe informacje dostępne na www.TourismPoland.pl oraz www.ArenaUrody.pl