Przewodnik turystyczny dla strony www hotelu
Na rynku nowych technologii pojawiła się ciekawa propozycja dla branży hotelarskie. Polska spółka CityInspire S.A. znana m.in. ze stworzenia portalu turystycznego PlaceKnow.com, umożliwia właścicielom obiektów noclegowych umieszczenie na własnej stronie internetowej interaktywnego przewodnika po okolicy hotelu.
Przewodnik ma na celu zastąpienie mało atrakcyjnej zakładki „Okolica” w której najczęściej znajdziemy ogólny opis o regionie. Wdrożenie interaktywnego przewodnika gwarantuje szereg dodatkowych korzyści – zarówno dla hoteli, jak i samych gości.
Stworzony przez zespół przewodnik może w prosty sposób zostać zaimplementowany na stronie internetowej poprzez wstawienie unikalnego kodu, świetnie sprawdza się także w wersjach mobilnych stron internetowych.
Przewodnik zapewnia dostęp do wszystkich atrakcji turystycznych i ciekawych miejsc w okolicy nawet 50km od hotelu. Miejsca zostały podzielona wg upodobań turystów. Znajdziemy w niej m.in. najlepsze miejsca na wyjazd z dziećmi, parki rozrywki, restauracje, muzea czy obiekty sportowe. Przy każdej atrakcji znajdziemy nie tylko podstawowe informacje, ale także cenniki biletów, godziny otwarcia oraz trasę dojazdu bezpośrednio z hotelu, wraz z oszacowaniem przybliżonego czasu podróży.
Interfejs przewodnika jest w pełni kompatybilny z identyfikacją wizualną hotelu, co podkreśla unikalność i indywidualny charakter oprogramowania. W zależności od potrzeb, może też być wyposażony w takie funkcjonalności jak: wielojęzyczność, vouchery czy funkcje drukowania przewodnika.
Przewodnik jest nie tylko sposobem uzupełnienia informacji turystycznych o regionie, ale również argumentem dla potencjalnych klientów przy wyborze hotelu na następny wyjazd.
– Naszym głównym celem było stworzenie narzędzia spełniającej potrzeby gościa hotelowego, który przyjeżdża do hotelu nie tylko odpoczywać ale także zwiedzać i poznawać nowe miejsca. W swoich planach nie zapomnieliśmy także o hotelach, dla których przewodnik stanowi funkcjonalne uzupełnienie oferty ich usług – tłumaczy Łukasz Sobański, CEO CityInspire S.A. – Dedykowane platformy turystyczne dla hoteli to trend, który pojawił się na świecie już w zeszłym roku. Takie sieci jak Westin czy Mariott inwestują w narzędzia pomagające gościom w lepszym poznaniu okolicy hoteli – wyróżniają się w ten sposób na tle konkurencji.
Zawartość przewodników, które oferujemy jest unikalna nie tylko ze względu na atrakcyjne przedstawienie informacji ale także dlatego, że opisy i materiały są w dużym stopniu tworzone przez społeczność podróżników, to oni dzielą się zdjęciami atrakcji oraz opiniami pozwalającymi nam lepiej kategoryzować miejsca.
Dzięki integracji z platformą PlaceKnow.com korzystamy z wiedzy ponad 7tyś podróżników, którzy dodali już 250tys. zdjęć atrakcji turystycznych.
Więcej informacji na http://przewodnik-dla-hotelu.pl/