RYANAIR NAWIĄZUJE WSPÓŁPRACĘ Z TRAVELPORT
Ryanair, ulubiona tania linia lotnicza w Polsce, ogłosił zawarcie współpracy z Travelport, wiodącym dostawcą usług w zakresie dystrybucji i e-commerce dla globalnej branży turystycznej, dzięki której firmy współpracujące z Travelport będą mieć dostęp do niskich cen biletów lotniczych Ryanair i kompleksowej sieci połączeń.
Kombinacja niskich cen, rozległej siatki połączeń Ryanair do dużych i małych lotnisk, jak również wiodący udział w większości rynków turystycznych w Europie, umożliwi Ryanair i Travelport dostarczyć platformę dla podróży biznesowych i pozwoli największym europejskim przedsiębiorstwom zaoszczędzić czas i pieniądze, latając z Ryanair. To znaczące partnerstwo jest następstwem najnowszych osiągnięć technologicznych Travelport, co czyni go idealnym partnerem dla Ryanair, celem dotarcia do branży turystycznej.
Ryanair stale dąży do poprawy i doświadczenia podróży naszych pasażerów i oferty, a partnerstwo z Travelport oraz uruchomienie rezerwacji dla przedsiębiorstw działających w branży turystycznej, są najnowszymi zmianami w programie rozwoju Ryanair, w tym nowego produktu dla klienta biznesowego, który zostanie zaprezentowany latem, wraz z całkowicie odnowioną stroną internetową Ryanair, nową aplikacją na telefon i mobilnymi kartami pokładowymi.
Kenny Jacobs, dyrektor ds. Marketingu z Ryanair, w Londynie, powiedział:
„Partnerstwo z Travelport jest znaczącym wydarzeniem dla Ryanair i dla przedsiębiorstw w całej Europie i poza nią, i to jak będziemy rozwijać naszą działalność. Jako największa linia lotnicza w Europie, przewieziemy ponad 81,5 mln pasażerów w tym roku, na największej sieci tras, łączącej 186 portów lotniczych w 30 krajach.
Więcej niż 22% tych klientów wybrało Ryanair dla podróży służbowych i spodziewamy się, że ten odesetek wzrośnie, przy współpracy, która umożliwi przedsiębiorcom i biurom podróżym na jeszcze większy dostęp do niskich cen i tras Ryanair, zapewniając co roku oszczędność milionów euro w kosztach podróży . „
Kurt Ekert, wiceprezes i dyrektor ds. Handlowych Travelport powiedział:
„Jesteśmy podekscytowani, że największe, tanie linie lotnicze w Europie wybrały Travelport jako swojego partnera i że w pełni możemy zaoferować w nasze wyjątkowe technologie dystrybucji przeznacznone dla branży turystycznej. Cieszymy się na współpracę, której celem jest osiągnięcie ambicji firmy Ryanair i rozszerzenie szerokiego wyboru niskich cen podróży dla klientów biur podróży na całym świecie. „
Ryanair:
Ryanair ulubiona tania linia lotnicza w Europie, operuje 1 600 lotów dziennie (ponad 500 000 rocznie), z 65 baz, 1 600 międzynarodowych tras w 30 krajach, łączy 186 destynacji, z flotą ponad 300 nowych samolotów Boeing 737-800. Ryanair niedawno ogłosił wiążące zamówienie na kolejne 175 nowych samolotów Boeing, które zostaną dostarczone między 2014 i 2018 roku. Ryanair obecnie zartudnia ponad 9000 wysoko wykwalifikowanych pracowników, planuje przewieźć ponad 81,5 milionów pasażerów w tym roku i ma rewelacyjny 29-letni rekord bezpieczeństwa.
Travelport:
Travelport jest jedną z największch firm oferującą usługi dystrybucji i e-commerce dla światowej branży turystycznej. Travelport jest obecny w 170 krajach i zatrudnia około 3,5 tysiąca pracowników, przychod netto w 2013 roku wyniósł $2,08 bilionów. Działalność gospodarcza Travelport składa się z globalnego systemu dystrybucji („GDS”), która obejmuje marki Galileo i Worldspan, technologiczne rozwiązania dla linii lotniczych, a także jest współwłaścicielem w eNett. Travelport jest firmą prywatną z siedzią w Atlancie, stanu Georgia.
PR