TUI Poland wśród firm wyróżnionych godłem
Warszawa, 03 października 2010 roku – TUI Poland zostało laureatem tegorocznej edycji Programu Jakość Obsługi i tym samym znalazło się wśród 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce! To już IV edycja programu, w którym decydujący głos należy nie do ekspertów, ale do konsumentów na co dzień korzystających z usług tych firm. TUI Poland jako zdobywca Godła Jakość Obsługi 2011 po raz kolejny znalazło się w elitarnym gronie firm docenionych za najwyższe standardy obsługi.
O przyznaniu Godła Jakość Obsługi 2011 zadecydowała 3 milionowa społeczność konsumentów z 2 tysięcy miejscowości z całej Polski. TUI Poland po raz kolejny znalazło się na liście TOP 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce. W skali od -5 do +5 konsumenci ocenili TUI Poland na +4,33. Oznacza to, że doceniają touroperatora za dbanie o najwyższą jakość obsługi każdego dnia oraz za otwartość na potrzeby rynku. W gronie zdobywców Godła Jakość Obsługi znajdują się tylko firmy cieszące się największym zaufaniem i uznaniem konsumentów.
„Dbanie o zadowolenie klienta stanowi integralną część naszej strategii marketingowej, dlatego otrzymane wyróżnienie niezwykle nas cieszy. Oznacza także, że klienci doceniają nasze wysiłki mające na celu organizację dla nich beztroskich wakacji” – powiedział Piotr Haładus, Dyrektor marketingu TUI Poland.
Źródło: PR