Czartery w ofercie eSKY.pl!

Od kwietnia oferta Internetowego Centrum Podróży eSKY.pl została poszerzona o zapowiadane już wcześniej czartery. To nie jedyne nowości. Zadbano o użytkowników Facebooka – stworzono moduł wyszukiwania, który z poziomu fanpage pozwala na określenie potrzeb i znalezienie konkretnych produktów turystycznych. W serwisie stopniowo wprowadzane są też zmiany, mające na celu poprawę jakości oferowanych produktów. Dlatego w ostatnich tygodniach wdrożono nowe silniki wyszukiwania – wczasów i hoteli.

Czytaj dalej

Społeczności wysokich lotów. Marki lotnicze promują się na Facebooku

Promocja marki z branży lotniczej w Social Media jest tak specyficzna, jak specyficzni są związani z nią użytkownicy. Fani facebookowych profili: serwisów rezerwacyjnych, linii lotniczych i lotnisk to niełatwa, bardzo wybredna i wymagająca grupa. Są to zwykle ludzie posiadający doświadczenie w podróżach lotniczych, umiejący efektywnie surfować po sieci i łowić najlepsze okazje, słowem: trzymający rękę na rynkowym pulsie.

Czytaj dalej

Nawet konkurencja poleca eSKY.pl!

Jeśli nawet konkurencja poleca eSKY.pl to nie ma wątpliwości, że musi być najlepszym Internetowym Centrum Podróży w Polsce. Na stronie Aero.pl należącej do konkurencyjnego serwisu turystycznego Travelplanet klienci znajdą jedyny właściwy numer, pod jaki należy dzwonić w sprawie swoich podróży. 801 420 303 – czyli na Infolinię eSKY.pl.

Czytaj dalej

Gdzie byliśmy latem 2010 ? kompletny wakacyjny raport eSKY.pl

Dokąd w tym roku Polacy wybrali się na wakacje, czy na bilety lotnicze wydaliśmy więcej niż w zeszłym roku, z jakim wyprzedzeniem planujemy podróże – odpowiedzi na te pytania znajdziemy w pierwszym na rynku kompletnym raporcie podsumowującym wakacje 2010, przygotowanym przez Internetowe Centrum Podróży eSKY.pl

Czytaj dalej