Lider eTurystyki – nagroda dla najlepszych hoteli i biur podróży w internecie!

Jak zdobyć nowego klienta? Jak go utrzymać? Jak go zachęcić by to właśnie na naszej stronie internetowej zarezerwował pokój lub wycieczkę? To częste pytania, które zadają sobie właściciele hoteli i dyrektorzy biur podróży odpowiedzialni za sprzedaż, szczególnie obecnie, gdy w dobie internetu kilkanaście milionów Polaków, każdego roku aktywnie poszukuje usług turystycznych w sieci, a opinia jednego niezadowolonego klienta może zaważyć na postrzeganiu całej organizacji.

Czytaj dalej

Godło Złoty Standard w Obsłudze Gości ma już 2 lata

Właśnie minęły 2 lata od przyznania pierwszych certyfikatów Złoty Standard w Obsłudze Gości. Wyróżnienie za najwyższą jakość obsługi klientów przyznawane na podstawie kompleksowych audytów eksperckich w obiektach hotelowych uzyskało dotychczas 175 hoteli i ośrodków noclegowych w Polsce. 14 pierwszych obiektów otrzymało certyfikaty ponownie, na kolejny okres.

Czytaj dalej

Wakacyjne wodne szaleństwo

Tym, bez czego wakacje nie mogą się udać, jest niewątpliwie piękna pogoda. A gdy z nieba leje się gorący żar, marzymy , by ochłodzić się w basenie. Od wakacji oczekujemy również rozrywki. Gdzie więc się udać na rodzinne wakacje, aby wszystkie te warunki były spełnione? Do hotelu, którego największą atrakcją jest wspaniały Aquapark! Przedstawiamy 10 miejsc, w których ani dzieci, ani rodzice nie będą się nudzić. Wyposażone w niesamowite parki wodne kompleksy spełnią nie tylko dziecięce marzenia, ale również zapewnią moc wrażeń i dobrej zabawy rodzicom.

Czytaj dalej