United Airlines wprowadziły rozwiązanie Amadeus Ancillary Services
Linie lotnicze United Airlines wprowadziły rozwiązanie Amadeus Ancillary Services do sprzedaży miejsc Economy Plus?
z dodatkową przestrzenią na nogi.
Linie lotnicze United Airlines wprowadziły rozwiązanie Amadeus Ancillary Services do sprzedaży miejsc Economy Plus?
z dodatkową przestrzenią na nogi.
Teraz może być najlepszy czas na odwiedzenie Bangkoku, Oslo i Warszawy – wynika z analizy kosztów noclegu w najpopularniejszych hotelowych destynacjach.
Czytaj dalejPodczas VII Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2014 odbędzie się bezpłatna konferencja pt. „Dostępność obiektów hotelarskich dla osób z niepełnosprawnościami – rozwiązania architektoniczne i techniczne”. 18 września br., drugiego dnia targów, specjaliści z Fundacji Integracja powiedzą na co zwrócić uwagę, by obiekt noclegowy był dostępny dla osób ograniczonych ruchowo oraz w jaki sposób dostosować go do ich potrzeb.
Czytaj dalejPowszechne rezerwowanie leżaków i krzeseł przy basenach, poprzez położenie ręcznika, zaczyna coraz bardziej irytować wczasowiczów.Według badań przeprowadzonych przez wakacyjny portal opiniotwórczy Zoover, ponad 73% turystów jest rozdrażnionych takim zachowaniem.
Czytaj dalejJest to gościnny wpis Łukasza Sobańskiego, managera projektu Przewodnik-dla-hotelu.pl rozwiązania dla branży hotelarskiej.
Czytaj dalejJak wynika z danych firmy Sun & Snow, zajmującej się wynajmem blisko 800 apartamentów w polskich miejscowościach wypoczynkowych i miastach, tegoroczna oferta na miesiące letnie wyprzeda się wcześniej niż w roku ubiegłym. Polacy coraz wcześniej rezerwują wakacyjny wypoczynek, i chętnie wracają do sprawdzonych lokalizacji. Najlepsze lokalizacje rezerwowane
są nawet z półrocznym wyprzedzeniem.
TravelReps reprezentuje na polskim rynku 15 zagranicznych firm turystycznych.
Czytaj dalej65% europejskich klientów, podróżujących samolotami, jest niezadowolonych z jakości potraw serwowanych podczas lotu, a niecałe 6% określa jedzenie jako „smaczne”. Takie wnioski można wyciągnąć z najnowszej ankiety, przeprowadzonej wśród Użytkowników Zoover.
Czytaj dalej65% europejskich klientów, podróżujących samolotami, jest niezadowolonych z jakości potraw serwowanych podczas lotu, a niecałe 6% określa jedzenie jako „smaczne”. Takie wnioski można wyciągnąć z najnowszej ankiety, przeprowadzonej wśród Użytkowników Zoover.
Czytaj dalejPolska spółka City Inspire S.A. znana ze stworzenia międzynarodowego portalu PlaceKnow.com a ostatnio rozwiązania e-przewodników dla branży hotelarskiej (www.przewodnikdlahotelu.pl) przygotowała podsumowanie pierwszych 2 miesięcy od wprowadzenia usługi na rynek.
Czytaj dalej