Turystyka weekendowa w 2009 roku

Polacy nauczyli się już korzystać z dodatkowych dni wolnych w roku, chętnie wyjeżdżali na te krótkie ale intensywne urlopy. Miniony rok obfitował w długie weekendy, co cieszyło najbardziej portfele właścicieli pensjonatów i hoteli. 2009 rok nie dość, że nazwany rokiem kryzysu turystycznego, to jeszcze dodatkowo uboższy w dni kalendarzowego ustawowego wypoczynku.

Czytaj dalej

MAXGODEK Multimedialna reklama w branży turystyczno – hotelarskiej

XXI wiek to czas obrazu. Gazeta bez dużych zdjęć czy Internet bez filmów nie mają racji bytu. Szybkie łącza i traktowanie sieci jako najlepszego źródła informacji sprawia, że firmy chcące zareklamować swoje usługi i produkty upatrują szansy na wyróżnienie się spośród konkurencji przy użyciu narzędzi e-marketingu. Rekordy popularności videoportali potwierdzają, że najbardziej efektywnym przekazem okazuje się połączenie obrazu i dźwięku.

Czytaj dalej