Pierwsze w Polsce targi usług marketingowych dla jednostek administracji publicznej

Promocja i budowanie wizerunku gmin, miast i województw staje się coraz bardziej istotnym elementem zarządzania i rozwoju jednostek samorządu terytorialnego w Polsce. Aby móc skutecznie realizować te działa trzeba umieć korzystać z profesjonalnych usługodawców.

Czytaj dalej

Ziemia Kłodzka

Ziemia Kłodzka położona jest w południowo-zachodniej części Polski w województwie dolnośląskim. Ten przygraniczny teren naszego kraju jest bardzo dobrze przystosowany dla turystów i posiada bardzo ciekawą ofertę atrakcji. Piękne górskie krajobrazy zostały szybko docenione – tereny osiągnęły rangę zdroju.

Czytaj dalej

Do dawnej Stoczni Gdańskiej

Stocznia Gdańska jest rezerwuarem pamięci zbiorowej i pamięci indywidualnych. Pamięć historyczna wizualizuje się w postaci wystawy Drogi Do Wolności i realizacji monumentalnych w postaci Pomnika Trzech Krzyży oraz Bram, w przyszłości będzie to Europejskie Centrum Solidarności. Pamięci subiektywne są praktycznie nieobecne, niejednokrotnie postrzegane jako niepoprawne, zmarginalizowane.

Czytaj dalej

Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza

Gdańska Organizacja Turystyczna (GOT) otrzymała fundusze na kampanię promocyjną turystyki biznesowej Gdańska i Pomorza z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP), Oś priorytetowa 6 – Turystyka i dziedzictwo kulturowe, działanie 6.2 – Promocja i informacja turystyczna.

Czytaj dalej

Wiejjj do Gdyni! Nowe hasło promujące Gdynię

To hasło najnowszej kampanii promującej Gdynię jako miejsce różnorodnych, na światowym poziomie wydarzeń kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych – służących odpoczynkowi, estetycznym przeżyciom, edukacji i zdrowiu. W tym roku Gdynia już po raz czwarty w historii w dniach 2 – 5 lipca będzie gospodarzem zlotu najwspanialszych żaglowców świata, uczestniczących w regatach The Tall Ships` Races. Spodziewamy się ponad miliona gości. Stąd hasło tegorocznej kampanii promocyjnej: WIEJJJ DO GDYNI!

Czytaj dalej

LAUREACI III EDYCJI KONKURSU ZŁOTE FORMATY 2009

Zwycięzcami III edycji prestiżowego Konkursu Złote Formaty organizowanego przez Grupę Ströer w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów zostali Lublin, Łódź, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego oraz Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego. Każde z miast i regionów wygrało realizację dwóch kampanii reklamowych na nośnikach Grupy Ströer: ogólnopolskiej kampanii outdoorowej o wartości 150 tys. PLN oraz kampani na nośnikach infoscreen w Warszawskim Metrze o wartości 20 bądź 50 tys. pln.

Czytaj dalej