Spółka PL.2012 nagrodzona za koordynację przygotowań Polski do Euro 2012

W ramach przygotowań Polski do Euro 2012 spółka PL.2012 koordynowała blisko 470 projektów inwestycyjnych i organizacyjnych oraz nadzorowała ponad 25 tysięcy zadań. Koordynacja przedsięwzięcia o niespotykanej dotychczas w Polsce skali, była możliwa dzięki wdrożeniu przez PL.2012 nowoczesnego systemu zarządzania projektowego – Project Portfolio Management (PPM). Zgodnie z raportem firmy Deloitte, wartość korzyści finansowych dla Polski, wynikających z zastosowania zarządzania projektowego, wynosi ok. 70,5 mln zł.

Czytaj dalej

Efekt Polski – Sukces Euro 2012 powyżej oczekiwań

Po ponad 140 dniach od zakończenia Euro 2012 w Polsce eksperci podsumowali rzeczywiste rezultaty organizacji w naszym kraju trzeciej co do wielkości imprezy sportowej na świecie. W przypadku Euro 2012 mamy do czynienia z Efektem Polskim, którego wpływ na gospodarkę, rozwój zagranicznego ruchu turystycznego oraz wizerunek kraju, będzie większy od efektu barcelońskiego. Ponadto, organizacja Mistrzostw Europy w Polsce przyniosła wyniki lepsze od pierwotnie zakładanych.

Czytaj dalej

Euro 2012 – wydatki turystów zagranicznych powyżej oczekiwań

Zgodnie z oficjalnymi danymi, opublikowanymi na koniec lipca br. przez Instytut Turystyki, wydatki turystów zagranicznych podczas Euro 2012 w Polsce okazały się znacznie wyższe od prognoz zawartych w raporcie Impact, dotyczącym wpływu Euro 2012 na gospodarkę Polski, oraz wstępnych szacunków sporządzonych tuż po zakończeniu Turnieju. Zamiast zakładanych ok. 800 mln zł, obcokrajowcy w trakcie trzech tygodni Mistrzostw wydali w Polsce blisko 1 mld zł.

Czytaj dalej

Organizacja EURO 2012 w Polsce na światowym poziomie

– Organizacja EURO 2012 w Polsce przebiega gładko i sprawnie. W porównaniu do standardów międzynarodowych jest na wysokim poziomie, a wasz kraj jest na świecie chwalony za jakość organizacji – powiedział Marcel Bruelhart, odpowiedzialny za organizację UEFA EURO 2008 w Bernie (Szwajcaria), gość specjalny konferencji prasowej z udziałem minister sportu Joanny Muchy i Marcina Herra, prezesa spółki PL.2012.

Czytaj dalej

Badania dostępności i jakości usług kluczem do lepszego serwisu dla naszych gości

Polska, jako pierwszy organizator Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, wprowadziła w procesie przygotowań jakościowe wskaźniki wyznaczające pożądany poziom usług w kluczowych, z punktu widzenia poczucia bezpieczeństwa oraz komfortu turystów i kibiców, usługach m.in. telekomunikacji, transporcie, opiece medyczne bezpieczeństwie, informacji, zakwaterowaniu. Wskaźniki zostały wypracowane przez PL.2012 we współpracy z partnerami przygotowań w poszczególnych obszarach obsługi .

Czytaj dalej