Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych
Prawie każda firma przenosi swoją działalność do Internetu, w ostatnich latach jest to zjawisko masowe. Okoliczności społeczne i epidemiologiczne zmusiły
Czytaj dalejPrawie każda firma przenosi swoją działalność do Internetu, w ostatnich latach jest to zjawisko masowe. Okoliczności społeczne i epidemiologiczne zmusiły
Czytaj dalejW ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego
Czytaj dalejWiele osób używa terminów „agencja reklamowa” i „agencja kreatywna” zamiennie, podczas gdy w rzeczywistości istnieje między nimi różnica. Agencja reklamowa
Czytaj dalejW ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego
Czytaj dalejReklama i marketing są bardzo ważne w rozwoju jakiegoś przedsiębiorstwa. Jeśli posiadasz produkty, które są naprawdę świetne, to powinieneś skupić
Czytaj dalejContent Marketing cały czas gromadzi coraz szersze grono zwolenników. To bardzo praktyczne narzędzie, które stosunkowo niewielkim kosztem pozwala zwiększyć wartość działań promocyjnych firmy i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Jak można go wykorzystać
w turystyce? Okazuje się, że jest w tej branży wręcz niezbędny.
Szacuje się, że już co piąty kupujący usługi turystyczne robi to za pośrednictwem sieci. Jednak znalezienie atrakcyjnej oferty nie jest wcale takie łatwe. Według badań IATA, przeciętny internauta w USA, aby dotrzeć do najkorzystniejszej oferty biletu lotniczego musi przejrzeć aż 22 serwisy. Ten problem w coraz większym stopniu zaczyna dotykać również polskie firmy.
Czytaj dalejAgencja reklamowa i marketingowa Mixed Media w swojej niezwykle bogatej ofercie posiada szereg propozycji, dzięki którym promocja w internecie staje się skuteczna i wydajna. Wykwalifikowani specjaliści zajmują się procesem reklamowym od podstaw – gruntownie analizują potrzeby każdej firmy, starannie wybierają grupę docelową, budują indywidualny wizerunek w sieci opierając się na zróżnicowanych metodach, korzystają z wielu zaawansowanych narzędzi i portali, zajmują się także analizą statystyk dotyczących wydajności kampanii i na ich podstawie opracowują dalszą strategię.
Czytaj dalejDzisiaj specjalistą od reklamy czuje się każdy – nic dziwnego, wszyscy jesteśmy kompetentnymi odbiorcami treści marketingowych (choć czasami z przymusu). Potrafimy jasno określić jakie filmy promocyjne nam odpowiadają, a które nie, doceniamy humor, dostrzegamy sztampowość w reklamach pewnych ustandaryzowanych produktów jak proszek czy pasta do zębów.
Czytaj dalej1 sierpnia 2012 roku rusza akcja promocyjna dotycząca artykułów sponsorowanych w serwisach tematycznych Grupy Kafito. Oferta skierowana jest do wszystkich tych, którzy chcą wypromować działalność swojej firmy oraz zwiększyć liczbę odwiedzin strony internetowej.
Czytaj dalej