Polish Guide/Polish Pass

W dniu 5 grudnia br. spółka PL.2012 zorganizowała konferencję, poświęconą serwisowi Polish Guide oraz Polish Pass – produktowi integrującemu w sobie bilet na transport publiczny w Polsce (miejski i ogólnokrajowy), rezerwację hotelową oraz ubezpieczenie zdrowotne.

Konferencja miała na celu wprowadzenie na rynek wyżej wymienionych produktów w terminie możliwie najbliżej sąsiadującym z losowaniem grup turniejowych UEFA EURO 2012TM, które odbyło się 2 grudnia br. w Kijowie.

Z doświadczeń poprzednich krajów organizujących duże imprezy sportowe jasno wynika, że na wizerunek kraju gospodarza wydarzenia wpływa przede wszystkim jakość obsługi kibiców i turystów.

Po losowaniu grup turniejowych, kiedy wiemy jakie drużyny, kiedy i gdzie zagrają w naszym kraju w trakcie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, kibice i turyści z całej Europy zaczną znacznie bardzie niż do tej pory interesować się naszym krajem. Będę poszukiwali najważniejszych z punktu widzenia ich podróży do Polski w trakcie UEFA EURO 2012TM informacji, dotyczących transportu publicznego, zakwaterowania, stadionów, stref kibica, lotnisk, czy atrakcji turystycznych.

Oddany do użytku kibiców i turystów z całej Europy serwis Polish Guide, w wygodnej i przejrzystej formie dostarcza tych informacji, dzięki czemu odpowiada on nie tylko na potrzeby naszych gości na UEFA EURO 2012TM, ale pełni również ważną funkcję zachęcenia do przyjazdu do naszego kraju – swego rodzaju zaproszenia na Turniej na ponad pół roku przed jego rozpoczęciem.

Funkcję zachęcenia do odwiedzenia Polski w trakcie UEFA EURO 2012TM pełni również Polish Pass, który pozwala kibicowi i turyście jeszcze na długo przed Mistrzostwami, przez Internet, zarezerwować nocleg, wykupić bilet na komunikację miejską w Miastach Gospodarzach, na transport kolejowy wewnątrz całego kraju, a nawet na transport lotniczy (krajowy oraz międzynarodowy) oraz wykupić ubezpieczenie zdrowotne.

W trakcie konferencji, która odbyła się 5 grudnia, produkty Polish Guide i Polish Pass zostały oficjalnie wprowadzone na rynek i po raz pierwszy zaprezentowane Polakom i całej Europie.

Zgodnie z przyjętymi założeniami, w konferencji uczestniczyli najważniejsi interesariusze polskich przygotowań do Euro 2012, interesariusze i partnerzy produktów Polish Guide i Polish Pass oraz przedstawiciele Miast Gospodarzy i instytucji państwowych, między innymi MSiT, MI, MSWiA, Policji, MON czy POT. Na imprezę zostało zaproszonych łącznie ok. 250 osób z wyżej wymienionych firm i instytucji, z czego w wydarzeniu wzięło udział ok. 60 osób.

Drugą grupę uczestników konferencji stanowili przedstawiciele polskich i europejskich mediów – łącznie ok. 60 dziennikarzy reprezentujących m.in. redakcje Gazety Wyborczej, Rzeczpospolitej, PAP, IAR, TVP, TVN, Polsat, Radio Zet, RMF FM, TOK FM, Radio Eska, Itar-Tass. Liczna reprezentacja mediów na wydarzeniu pozwoliła na skuteczne wprowadzenie produktów na rynek, poinformowanie Polaków oraz Europejczyków na ich temat oraz ich promocję.

Pierwsze oceny konferencji i produktów, zarówno ze strony mediów, jak i biorących udział w wydarzeniu interesariuszy i partnerów, wskazują na duży sens organizacji tego wydarzenia w terminie 5 grudnia – bezpośrednio sąsiadującego z losowaniem w Kijowie. Kolejnym krokiem, związanym z promocją produktów Polish Guide i Polish Pass będą między innymi bezpośrednie relacje z przedstawicielami mediów z państw europejskich biorących udział w Turnieju, w celu rozwijania promocji produktów wśród kibiców i turystów zagranicznych, którzy odwiedzą nasz kraj w czerwcu 2012 roku.

Szczegóły na stronie http://www.2012.org.pl/

 

Źródło: http://www.msport.gov.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *