Pomorskie zaprasza… i płaci za Twoje wymarzone wakacje!
Wymyśl scenariusz swoich wymarzonych wakacji, prześlij go najlepiej wraz z nagraniem, w którym opowiesz dlaczego właśnie Ty powinieneś wygrać i poczekaj na werdykt Jury. Nagroda główna to aż do 8 000 zł na realizację swoich wymarzonych planów w województwie pomorskim oraz kamera HD. Dla 10 kolejnych uczestników nagrodami są aparaty cyfrowe.
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna przygotowała wyjątkową okazję dla wszystkich, którzy mają wakacyjne marzenia i potrafią je kreatywnie opisać. Jedyne co ogranicza uczestników konkursów to fantazja i nieograniczona oferta turystyczna województwa pomorskiego. Można zaplanować wypad z przyjaciółmi, samotnie czy z rodziną. Scenariusz powinien być na tyle atrakcyjny, aby zaskoczyć jury i pokazać, jak wiele Pomorskie ma do zaoferowania. Szlaki kulturowe, oferty SPA, kitesurfing czy loty balonem? Wybór należy do uczestników konkursu. Zwycięzca będzie zobowiązany do realizacji swojego scenariusza i krótkiego relacjonowania za pomocą kamery każdego etapu swoich wymarzonych wakacji.
Jednym z jurorów jest znany podróżnik Marek Kamiński, który tak zaprasza do udziału konkursie:
– Wokół nas jest wiele inspirujących miejsc. Wystarczy dobrze się rozejrzeć. Życzę wam wielu pomysłów na wymarzone wakacje i powodzenia w ich realizacji. Taki konkurs to doskonały sposób na urzeczywistnienie swoich marzeń. Szczególnie zachęcam was do szukania inspiracji nad Wisłą.
– Jestem przekonany, że pomysły mogą być zadziwiające, odkrywające niezwykłe atrakcje Pomorskiego i prezentujące ciekawe aktywności turystyczne – przekonuje Wojciech Kreft – Dyrektor Biura Zarządu PROT.
Zgłoszenia można przesyłać do 30 maja 2011 r. Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest na stronie: www.nabierzkolorow.pl.
DEMO Effective Launching to firma obecna na rynku od 20 lat. Specjalizuje się w budowaniu silnych brandów poprzez tworzenie strategii, która wytycza kierunki działania, określa cele – zarówno marketingowe, jak i biznesowe oraz sposoby komunikacji. Od 1990 roku DEMO wprowadziło lub repozycjonowało ponad 100 brandów i zrealizowało ponad 500 kampanii. W portfolio agencji są takie marki, jak: Tiger, Zumi, Grześki, Ludwik, Kamis, Bakoma, W. Kruk, Isover, Orlen Platinum. DEMO jest również autorem strategii marki miasta Gdańsk 2008-2013, Augustowa 2010-2015, Łodzi 2010-2016, Radomia, jak również województwa podkarpackiego 2010-2015, Regionu Jeziora Czorsztyńskiego i Przełomu Dunajca. Agencja jest także twórcą kampanii społecznych „Zadbaj o swoją markę”, „Kupując polskie produkty – dajesz pracę” oraz „Kupuj nasze – są powody do dumy.”
Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013.
DEPARTAMENT TURSYSTYKI URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO
80-828 Gdańsk, Długi Targ 1-7, tel. +48 (58) 326 83 50, fax. +48 (58) 326 83 52
e-mail: dt@woj.pomorskie.pl, www.woj-pomorskie.pl, www.wrotapomorza.pl
POMORSKA REGIONALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA
80-958 Gdańsk, Długi Targ 8-10, tel. +48 (58) 732 70 40, fax. +48 (58) 320 41 39
e-mail: it@prot.gda.pl, www.prot.gda.pl