Brukselska odsłona kampanii informacyjno-promocyjnej Marki Lubelskie

12 grudnia br. w Domu Polski Wschodniej w Brukseli odbyło się wydarzenie promocyjne realizowane w związku z kampanią wizerunkową Marki Lubelskie.

W wydarzeniu udział wzięło blisko 50 gości, w tym m.in.: przedstawiciele Parlamentu Europejskiego, Euroregionów, reprezentanci Belgijsko-Polsko-Luksemburskiej Izby Handlowej oraz urzędnicy wydziałów promocji, handlu i inwestycji ambasad zlokalizowanych w Brukseli.

Kluczowym elementem wydarzenia było przemówienie Krzysztofa Komorskiego, Kierownika Biura Marki Regionalnej Lubelskie, wprowadzające zgromadzonych gości w główne założenia i priorytety kampanii informacyjno – promocyjnej projektu. Przemówienie sfinalizowane zostało prezentacją spotu promocyjnego Marki Lubelskie. Goście obecni w Domu Polski Wschodniej mieli również okazję zapoznać się z uhonorowanym licznymi nagrodami spotem telewizyjnym „Chwilo trwaj” w wersji polsko i angielskojęzycznej, a także filmami reklamowymi „Lubelskie uwodzi” i „Smakuj życie”.

W zdominowanej przez zielone światło sali bankietowej zaprezentowano zmodyfikowane logo projektu w postaci czterech wielkich szklanych „elek”, na których wyświetlane były filmy promujące projekt oraz województwo lubelskie.

Wydarzenie uświetnił bankiet z udziałem gości, na którym serwowano tradycyjne potrawy z obszaru Lubelszczyzny.

www.marka.lubelskie.pl

 

Źródło: PR

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *