Raport Rynek Lotniczy 2012

Dokonując analizy rynku usług lotniczych niezbędne jest określenie warunków funkcjonowania na rynku. Omawiany rynek jest poddawany konkurencji w ujęciu gałęziowym oraz międzygałęziowym. Transport lotniczy konkuruje przede wszystkim z pociągami dużej prędkości, natomiast rywalizacja z przewoźnikami autobusowymi czy operatorami działającymi na rynku morskim ma znacznie mniejsze znaczenie. Na rynku transportu lotniczego dochodzi do rywalizacji pomiędzy podmiotami lotniczymi, tzn. pomiędzy producentami taboru lotniczego, pomiędzy przewoźnikami lotniczymi, pomiędzy portami lotniczymi oraz pomiędzy grupami kapitałowymi związanymi z transportem lotniczym.

Czytaj dalej

Badania dostępności i jakości usług kluczem do lepszego serwisu dla naszych gości

Polska, jako pierwszy organizator Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, wprowadziła w procesie przygotowań jakościowe wskaźniki wyznaczające pożądany poziom usług w kluczowych, z punktu widzenia poczucia bezpieczeństwa oraz komfortu turystów i kibiców, usługach m.in. telekomunikacji, transporcie, opiece medyczne bezpieczeństwie, informacji, zakwaterowaniu. Wskaźniki zostały wypracowane przez PL.2012 we współpracy z partnerami przygotowań w poszczególnych obszarach obsługi .

Czytaj dalej

Jak wykorzystać social media w budowaniu aury marki?

W świecie, w którym króluje obraz, komunikacja wizualna jest najczęściej wykorzystywaną przez przedsiębiorstwa formą dotarcia do klienta. Aby była skuteczna, nadawca musi wejść w interakcję z odbiorcą. Firmy starają się to robić na różne sposoby. Uwagę konsumenta przyciągnie ta, która wykaże się innowacyjnością, elastycznością i najbardziej oryginalnym pomysłem.

Czytaj dalej